Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regels.

Ga naar beneden

Regels. Empty Regels.

Bericht  Webmiss do dec 20, 2007 6:58 pm

Lees hier de regels van het forum.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
01. Geen persoonlijke informatie over jezelf hier achterlaten, zoals tel nr. adres etc.
02. Miley Cyrus post geen berichten hier, dus wees geen faker. Want die worden gebanned.
03. 1 account aanmaken is genoeg. Merk ik dat je er 2 hebt zul je een PB krijgen om te kiezen welke je wilt houden en verwijder ik de andere.
04. Je avatar mag niet groter dan 150x150. En onderschrift niet groter dan 500x300.
05. Geen kwetsende en ongepaste teksten. Laten we gezellig met elkaar omgaan.
06. Normaal Nederlands typen. BreEzArtAal staat ook niet in het woordenboek!
07. Blijf ONtopic. Ga dus niet OFFtopic lopen kletsen. Hou je aan het subtopic.
08. Account maken = berichten plaatsen. Zoniet dan word je verwijdert.
09. Geen privéfoto's plaatsen van Miley Cyrus. We gaan ook geen foto's van jou feestje hier neerzetten toch?
10. Mods en beheerders mogen sitenamen in hun naam hebben. Members alleen in hun onderschrift.
11. Als je een van de regels overtreed krijg je van mij of één van de mods een waarschuwing in PB. Als je het daarna nog een keer doet word je gebanned.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Webmiss.
Webmiss
Webmiss
Admin

Aantal berichten : 57
Leeftijd : 30
Registration date : 20-12-07

https://mileycyrus.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum